[ Wróć do Gry ]

Spis Treści

Wprowadzenie

Na początek chciałbym podziękować za granie w naszą grę (w imieniu całej społeczności Nigeru). System gry Naruto! Nigeru RPG jest wynikiem wielu miesięcy planowania, kodowania i testowania. Pierwotnym pomysłem było stworzenie gry osadzonej w uniwersum anime Naruto. W obecnej formie jedynie nazwy postaci i ich właściwości nawiązują do tego uniwersum. Jednak musisz wiedzieć, że większość informacji w grze jest fikcyjna. To nasza pierwsza gra stworzona w tym systemie i zdecydowanie była to pozytywna przygoda. Bywało trudno, ale tworzenie gry było bardzo przyjemne, a jeszcze bardziej cieszy nas granie w nią. Mam nadzieję, że wykorzystamy to doświadczenie, abyście wy, gracze, mogli czerpać z gry maksymalną przyjemność i dobrze się bawić.

Jeszcze raz dziękujemy za granie!

Oyatsumi i Devilolz
Programista i Dodający Zasoby
cyberops.eu

[ Góra ]

Specjalizacje Postaci

W grze istnieją trzy specjalizacje lub klasy postaci. Główne różnice między klasami to dostępne Jutsu, szybkość zdobywania poziomów oraz liczba punktów życia (HP), chakry (CH), siły i zręczności zdobywanych na każdym poziomie. Poniżej znajduje się podstawowy opis każdej klasy postaci. Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje o postaciach, sprawdź tabelę poziomów na dole tej strony.

Ninjutsu
  • Szybkie zdobywanie poziomów
  • Dużo punktów życia (HP)
  • Dużo punktów chakry (CH)
  • Niska siła
  • Niska zręczność
  • 5 Jutsu leczących
  • 5 Jutsu zadających obrażenia
  • 3 Jutsu iluzji
  • 3 Jutsu zwiększających obronę
  • 0 Jutsu zwiększających atak
Taijutsu
  • Średnia szybkość zdobywania poziomów
  • Średnia liczba punktów życia (HP)
  • Niska liczba punktów chakry (CH)
  • Wysoka siła
  • Niska zręczność
  • 3 Jutsu leczące
  • 3 Jutsu zadające obrażenia
  • 2 Jutsu iluzji
  • 3 Jutsu zwiększające obronę
  • 3 Jutsu zwiększające atak
Genjutsu
  • Poniżej średniej szybkość zdobywania poziomów
  • Średnia liczba punktów życia (HP)
  • Średnia liczba punktów chakry (CH)
  • Niska siła
  • Wysoka zręczność
  • 4 Jutsu leczące
  • 4 Jutsu zadające obrażenia
  • 3 Jutsu iluzji
  • 2 Jutsu zwiększające obronę
  • 2 Jutsu zwiększające atak
[ Góra ]

Poziomy Trudności

Boruto Browser Game oferuje możliwość gry na jednym z trzech poziomów trudności. Wszystkie statystyki potworów i gry są oparte na wartościach bazowych. Jednak przy wyższym poziomie trudności niektóre statystyki są zwiększane. Liczba punktów życia potworów rośnie, co oznacza, że ich pokonanie zajmuje więcej czasu. Jednak zdobywana przy tym doświadczenie i Ryou również są większe. Dzięki temu gra staje się nieco trudniejsza, ale także bardziej satysfakcjonująca. Poniżej przedstawiono trzy poziomy trudności oraz ich mnożniki, które mają zastosowanie do punktów życia potworów, doświadczenia i Ryou z dropu:
  • Łatwy: 1
  • Średni: 1.2 (czyli o 20% więcej)
  • Trudny: 1.5 (czyli o 50% więcej)
[ Góra ]

Gra: W Mieście

Rozpoczynając nową grę, najpierw zobaczysz miasto (lokacje). Miasta oferują sześć podstawowych funkcji: leczenie, kupowanie przedmiotów, kupowanie map, przeglądanie informacji o grze, przechowywanie przedmiotów w banku oraz wysyłanie przedmiotów innym graczom.

Aby się uleczyć, kliknij „Odpocznij w karczmie” w linku u góry ekranu. Karczmy w różnych miastach mają różne ceny – niektóre są tanie, inne dość drogie. Niezależnie od miasta, karczmy zawsze pełnią tę samą funkcję: przywracają maksymalną liczbę punktów życia, chakry i podróży. Podczas eksploracji (poza miastem) możesz używać Jutsu leczących, aby przywrócić punkty życia, ale gdy masz mało punktów chakry, jedynym sposobem na ich odzyskanie jest skorzystanie z karczmy.

Kupowanie opasek i kamizelek: odbywa się poprzez link „Kup broń/kamizelki”. Nie wszystkie przedmioty są dostępne w każdym mieście, więc aby zdobyć najpotężniejsze przedmioty, musisz odwiedzić różne miasta. Po kliknięciu w link zobaczysz listę przedmiotów dostępnych w sklepie danego miasta. Po lewej stronie każdego przedmiotu znajduje się ikona reprezentująca jego typ: broń, kamizelka lub opaska. Po prawej stronie nazwy przedmiotu wyświetlana jest liczba punktów ataku/obrony oraz cena. Zauważysz, że niektóre przedmioty mają czerwoną gwiazdkę (*) obok nazwy. Są to przedmioty z specjalnymi atrybutami, które modyfikują cechy Twojej postaci. Więcej informacji o specjalnych przedmiotach znajdziesz w tabeli Przedmioty i Drop na dole strony.

Mapy to trzecia funkcja w miastach. Kupując mapę miasta, dodajesz je do opcji podróży w panelu po lewej stronie. Po zakupie mapy możesz kliknąć nazwę miasta, aby natychmiast się tam przenieść. Podróżowanie w ten sposób zużywa punkty podróży, więc możesz odwiedzać wiele miast tylko wtedy, gdy masz wystarczającą liczbę punktów podróży.

Kolejną funkcją miast jest wyświetlanie informacji publikowanych przez administrację serwera oraz statystyk. Obejmuje to listę graczy online oraz Babble Box.

Na koniec, ale nie mniej ważne, funkcje wymiany i banku, które działają wyłącznie w miastach. Aby przechować przedmiot w banku, płacisz stałą opłatę w wysokości 20 Ryou, niezależnie od miasta. Możesz przechowywać zarówno przedmioty, jak i pieniądze (Ryou), przy czym przechowywanie pieniędzy również wiąże się z opłatą 20 Ryou. Jednorazowo możesz zdeponować maksymalnie 25% swojego całkowitego Ryou.

[ Góra ]

Gra: Eksploracja i Walka

Po opanowaniu funkcji miasta możesz zacząć eksplorować świat. Użyj kompasu, czyli przycisków w panelu koordynatów po lewej stronie, aby się poruszać. Świat gry to zasadniczo duża plansza podzielona na cztery kwadranty. Każdy kwadrant ma 300 pól kwadratowych. Pierwsze miasto zwykle znajduje się w punkcie (0N, 0E). Kliknij przycisk Północ w mieście, a znajdziesz się w (1N, 0E). Podobnie, jeśli klikniesz teraz przycisk Zachód, będziesz w (1N, 1W). Uwaga: poziomy potworów rosną wraz z odległością od początkowego miasta.

Podczas eksploracji od czasu do czasu napotkasz potwory. Jak w niemal każdym innym RPG, Ty i potwór będziecie na zmianę atakować się, próbując zredukować punkty życia przeciwnika do zera. Gdy napotkasz potwora, ekran zmienia się z eksploracji na ekran walki.

Gdy walka się zaczyna, zobaczysz nazwę potwora i jego punkty życia, a gra poprosi Cię o wybranie pierwszego polecenia. Następnie możesz zdecydować, czy chcesz walczyć, użyć Jutsu, czy uciec. Zauważ jednak, że czasami potwór może zaatakować jako pierwszy.

Przycisk Walka jest prosty: atakujesz potwora, a obrażenia zależą od Twojej siły ataku i pancerza potwora. Dodatkowo mogą zdarzyć się dwie sytuacje: trafienie krytyczne, które podwaja Twoje obrażenia, lub unik potwora, co skutkuje brakiem obrażeń.

Przycisk Jutsu pozwala wybrać dostępne Jutsu i je użyć. Więcej informacji o Jutsu znajdziesz w sekcji na dole strony.

Na koniec jest przycisk Ucieczka, który pozwala wycofać się z walki, jeśli potwór jest zbyt silny. Istnieje jednak szansa, że potwór uniemożliwi Ci ucieczkę i zaatakuje. Dlatego, jeśli masz mało punktów życia, lepiej trzymaj się obszarów z potworami, które nie zadają dużych obrażeń. Po Twojej turze potwór również ma swoją turę. Możesz także uniknąć ataku potwora i nie odnieść obrażeń.

Wynik walki to zredukowanie punktów życia Twoich lub potwora do zera. Jeśli wygrasz, potwór ginie, dając Ci określoną ilość doświadczenia i Ryou. Istnieje również szansa, że potwór upuści przedmiot, który może zostać umieszczony w jednym z trzech slotów ekwipunku, aby dodać punkty do statystyk Twojej postaci. Jeśli przegrasz i zginiesz, tracisz połowę swojego Ryou, ale zachowujesz połowę punktów życia, co pomaga wrócić do miasta (np. jeśli nie masz dość Ryou na karczmę, możesz zabić słabszego potwora, aby zdobyć pieniądze).

Po zakończeniu walki możesz kontynuować eksplorację, aż znajdziesz kolejnego potwora do walki.

[ Góra ]

Gra: Panel Statusu

Istnieją dwa panele statusu: lewy i prawy.

Lewy panel pokazuje Twoją pozycję oraz status: W Mieście, Eksploracja, Walka oraz listę podróży do innych miast. W dolnej części lewego panelu znajduje się także lista funkcji gry. Prawy panel pokazuje tylko statystyki postaci, ekwipunek oraz Jutsu leczące.

Sekcja postaci wyświetla najważniejsze statystyki. Pokazuje również paski statusu dla aktualnych punktów życia, chakry i podróży. Te paski są kolorowe: zielone, żółte lub czerwone, w zależności od aktualnej wartości każdej statystyki.

Sekcja szybkich Jutsu pozwala użyć dowolnego Jutsu leczącego, którego się nauczyłeś. Możesz używać tych Jutsu w dowolnym momencie, zarówno w mieście, jak i podczas eksploracji. Nie można ich używać podczas walki.

[ Góra ]

Spoilery: Przedmioty i Drop

Kliknij tutaj, aby przejść do strony Przedmioty i Drop.

[ Góra ]

Spoilery: Potwory

Kliknij tutaj, aby przejść do strony Potwory.

[ Góra ]

Spoilery: Jutsu

Kliknij tutaj, aby przejść do strony Jutsu.

[ Góra ]

Spoilery: Poziomy

Kliknij tutaj, aby przejść do strony Poziomy.

[ Góra ]

Podziękowania

  • Programowanie i projektowanie wykonał Oyatsumi.

  • Cała zawartość gry została dodana i zmodyfikowana przez Devilolz i Oyatsumi.

  • Gra RPG została stworzona we współpracy ze społecznością cyberops.eu.

    Pomysły:
    • Devilolz
    • Oyatsumi
    • Ikky (Victor Hugo)
    • Jagynowfly (Vinícius)
    • Shury (Cláudio)
    • Zangetsu (Felipe)
    • Sasukee

    Testerzy Beta:
    • Devilolz
    • Oyatsumi
    • Ikky (Victor Hugo)
    • Zangetsu (Felipe)

  • Oczywiście dziękujemy Tobie za granie.

[ Góra ]


Odwiedź następujące strony, aby uzyskać więcej informacji:
cyberops.eu

[ Góra ]

0.003 Seconds, 1 QueriesVersion 0.37-alpha Powered by cyberops.eu© 2025 by gh08t
{{mochilasection}} {{jutsusection}}
-->